2009. október 30., péntek

Értékelés: Gamer – Játék a végsőkig

Ez aztán játék volt a végsőkig, csak nem a filmben, hanem az elméddel való harc, hogy nézhető-e avagy sem. Gratulálok, nem tudom mennyibe fájt a film, de hogy ez tömény fájdalmon kívül semmi nem volt. Az első 5-8 perces akciójelenetre még azt mondtam, hogy oké, nagyon rendben van ez a film, jók voltak a robbanások, effektek, látványvilág, a karakterünk (Gerard Butler) szépen osztogatta a headshot-okat, nem igazán lett volna kifogásom.
Ám mikor megtudtunk valamicskét a történetről, na az aztán igazán kezdett gáz lenni, de még itt sem lett volna baj, csak egyszerűen elcseszték az egész filmet idióta dolgokkal. Ránézésre többet vártam tőle, örültem, hogy végre moziba nézhetek egy 18-as karikás filmet, amivel nem is volt baj, vér, gyilkolás, fejleszakadás, voltak benne.
Számomra a filmnél az tette be a pontot, amikor megy hősünk a pályán, ahol lőnek rá, nem találja el semmi, ezt ugyebár már megszokhattuk, szóval ezen nem is lepődtem meg, de a pályán lévő járművek a játék szerint úgy voltak megírva, hogy nem mozgathatók. Butler ezt is megoldotta, tanksapka levesz, belehány, utána egy kis pisi… és pöccre indul a gép. Nah ez WTF??
Itt majdnem felálltam, csak a manapság drága mozijegy miatt néztem végig a filmet, bár a második felénél többet foglalkoztam a telefonommal, mint valaha a 3-4 éve moziba járásom során. Igazából ettől a filmtől egy volt rosszabb, az pedig A hazugságok hálója, de azt hagyjuk, nem is pocsékolok rá karaktert.
Na de, hogy ne csak negatív legyek, az első jeleneten kívül tetszett a kosárlabdás rész is, ott nagyon szép volt a látványvilág, a felhőkhöz használt szűrők, na az igen, az a rész rendben volt, csak kár, hogy a filmből 1-2 percet tesz ki, ha összeadom az első jelenet 5-8 percével, jó esetben van a filmbe 10 perc „jó” rész?
Arról már ne is nagyon beszéljek, hogy Butler feje kezd kissé unalmas lenni, elhiszem, hogy most felkapott színész, oké… de ne minden filmbe ő legyen már, érdekes Stathamnél miért nem éreztem ilyet, pedig aztán ő se két filmbe szerepel(t).
Közben utánanéztem a kinti bevételeknek, 5 hete megy és $20 millióra volt képes, ami nem nagy mutatvány, és természetesen a gyártási költségekről nem találtam számadatot. Vajon miért?!

Szépen fogalmazok, ha azt mondom nem érte meg a mozijegy árát, és még akkor ne beszéljünk arról, hogy utaztam érte 25 km-t.
Szerintem érdemli a 10/2 pontot, ezt a kettőt is csak azért, amit fent írtam a két jelenetről, és sok jószívűség van az értékelésbe, mert én tényleg jóhiszeműen bementem, hátha láthatunk egy kicsit más történetű Halálfutam szerű nem ész nélküli zúzást, de nem, ez egy igazi RONGA film.

1 megjegyzés:

Luke írta...

Még jó, hogy a Szuperbojzra mentem:D Amúgy mostanában tényleg mindenhol ott van GB, decemberben jön megint a Törvénytisztelő polgárral. Lehet, hogy lassan meg kéne már néznem tőle valamit?:D

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból