2009. november 25., szerda

Ryan Reynolds a szuperhőseiről


Az MTV nemrégiben érte utol a színészt, aki idén két igazi kasszasikerben, az X-Men kezdetek: Farkasban és a Nász-ajánlatban (függő értékelése, Luke értékelése) is feltűnt. Elsősorban két készülő szuperhősös mozijáról, a Green Lanternről és a Deadpoolról kérdezték Ryant, aki természetesen készségesen válaszolt is:

„Mióta az eszemet tudom ismerem a Green Lanternt, de igazán sosem kísértem figyelemmel, de azonnal beleszerettem a karakterbe, amint legelőször találkoztam Martin Campbell rendezővel. Amikor leültem vele beszélgetni, azonnal megértettem a figura lényegét. Ha ismersz egy ilyen srácot, mint Martin, aki egyfelől nagyon kedves, ugyanakkor totál őrült is, máris nagyobb rálátásod nyílig Green Lantern karakterére is. Martin sokkal inkább jó barát, mintsem rendező. Nagyon jól ismeri a szükséges stratégiákat, a bonyodalmakat, és elképesztően odafigyel a részletekre! És ez a képessége ragályos! Mikor leültem vele, el sem tudtam hinni, amiket mondott. Teljesen cinikusan mentem el a találkozóra, úgy voltam vele, hogy „áh, kit érdekel, meghallgatom, mit akarnak, és kész”, és teljesen más lett a hozzáállásom a végére.”

A Deadpoollal kapcsolatban azt mondta, jelenleg azon dolgoznak, hogy sikeresen felépítsék a karakter tulajdonságait a Farkas-film alapján:

„Már rengeteg találkozón vettem részt a filmmel kapcsolatban, a forgatókönyvírókkal is beszéltem már. Mindenki azon rágódott, milyen is ez a figura valójában. Én úgy gondolom, hogy egy olyan fickó, aki nagyon komolyan fel van vértezve humorral. Nem egyszerű megírni egy ilyen figurát, de az összes sor van, amit eddig olvastam, pontosan az áll, amit szerintem is mondana a fickó. Nagyon vicces volt megalkotni a karakter jellemvonásait, és hallani azokat a szavakat, amelyeket kiejt a mocskos száján.”

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból