2010. január 15., péntek

Bill Murray a Passion Playben

Bill Murray lesz a helyettesítője Toby Kebbelnek az író-rendező Mitch Glazer készülő új drámájában, a Passion Playben. Murray egy Happy Shannon nevű gyilkos maffiózó szerepében tűnik fel.

A film egy gyönyörű angyal történetét meséli el, akit egy lecsúszott trombitás ment meg egy könyörtelen gengszter karmai közül. Az angyalt Megan Fox testesíti meg, a trombitást pedig Mickey Rourke fogja játszani. A története az 1950-es évek Los Angelesében játszódik.
A forgatás jelenleg is zajlik Új-Mexikóban, erről pár képet a napokban raktam ki.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Túl sok energiát öltök az oldalba, van jó pár totálisan érdektelen hír, nem kell mindent kirakni, amit a külföldi oldalak is. Jobb lenne a fontosabbakra koncentrálni, így is eléggé felhígult az egész. Szóval nem mondom, hogy csak így tovább, át kellene nézni egy nap az összes hírt és nem annak nekiugrani, amit először elolvasol. Ebben a hírben is az új dolog? Bill Murray benne lesz, a többit már ismerjük.

Luke írta...

A blogon még nem szereplt, hogy miről szól a film, csak, hogy Megan és Micke szerepelnek benne, maga a történet még nekem is új volt, ma olvastam először. Minden hírt nem rakunk ki, ami kevésbé fontos, azt kihagyjuk. Ha megnézed az elmúlt napok híreit Avatar, Pókember, Green Lantern, Marc Forster új filmje, Book of Eli, ezek közül szerintem egyik sem fölösleges.

A híreket minde nap átnézzük, ami nem érdemleges, az nem kerül ki. Az indie-kről meg azért szoktunk írni, mert én speciel szeretem a független filmeket, és ebből gondolom, hogy esetleg más is, és így talán mást is érdekel, de, akit meg nem, az nem olvassa el.

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból