2010. január 30., szombat

Kevin Williamson a Sikoly 4-ről

AZ IESB a minap kereste fel Kevin Williamson forgatókönyvírót, aki beszámolt nekik a Sikoly 4 jelenlegi helyzetéről:

Már majdnem kész vagyok a forgatókönyv első változatával. Igyekszem a lehető legjobbat összehozni Wes Cravennek. Már biztos, hogy benne lesz a filmben Neve Campbell, Courteney Cox és Dave Arquette. Reméltem, hogy ez így is lesz, ugyanis a forgatókönyv nagy része az ő karaktereikre épül, és nem szerettem volna újraírni az egészet. De így szerencsére pontosan úgy csinálhattam, ahogy elterveztem.

Kevin azt is elárulta, hogy az ötödik rész megírására is felkérték, illetve arról is beszélt, hogy 3D-s lesz-e a Sikoly 4:

Nem, nem hinném, hogy az lenne. A 3D filmek lényege az, hogy mindenféle dolog röpköd feléd. A Sikoly meg részben pont ezen filmeket figurázza ki, így aligha működne, ha ezt a technológiát választanánk. Szóval szerintem ez a lehetőség szóba sem jöhet. Ez egy olyan film lesz, ami jól kifigurázza a 3D-s alkotásokat. Azt el tudom képzelni, hogy a Késelés 3D-s legyen, de a Sikoly nem lesz az.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból