2010. január 29., péntek

Zachary Quinto és a Star Trek

Zachary Quintóval nemrégiben készített egy interjút a Wired, melyből úgy tűnt, hogy a színész az elkövetkező két évben semmi Star Trekkel kapcsolatos dologban nem kíván részt venni. Kiderült azonban, hogy csupán egy félreértésről van szó, így Zachary visszatér a 2012-ben érkező Star Trek 2-ben. Erről ő maga számolt be egy blogbejegyzésben:

Az emberek valósággal elárasztanak a kérdéseikkel és aggodalmaikkal, azzal az interjúval kapcsolatban, melyet nemrég a Wirednek adtam a készülő Star Trek játékkal kapcsolatban. Ezzel kapcsolatban mondtam, hogy két évig nem kívánok ezekben részt venni, de nyilván, ha lesz új Star Trek film, abban ismét én játszom majd Spockot. A kijelentésemmel arra kívántam célozni, hogy addig nem szeretnék semmilyen Star Trekkel kapcsolatos dologban részt venni. Addig szeretnék inkább más dolgokkal foglalkozni, és készülni a következő Star Trek forgatására, ami 2012 júniusában kerül majd a mozikba… ami épp két év múlva lesz. Szóval ne aggódjatok, Star Trek rajongók, csak egy félreértés volt az egész. Nem én vagyok Spock, de közben meg mégis.

A Star Trek 2 a tervek szerint 2012. június 29-én kerül majd a mozikba.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból