2010. március 22., hétfő

Michael Bay a Transformers 3-ról

A rendező a mai napon új bejegyzést tett közzé blogján. Íme:

Üdv, jó ideje nem írtam már, egy kicsit elfoglalt voltam.

A Transformers 3 dolgai nagyon jól alakulnak. Los Angelesben, Chicagóban, Washingtonban, Floridában, Texasban, Afrikába, Moszkvában és Kínában is fogunk forgatni. Ami a tehetséges színészeket illeti, sikerült leszerződtetnünk Frances McDormandet és John Malkovichot. Mindketten csodálatos színészek, akikkel mindig is szerettem volna együtt dolgozni. Csatlakozott a stábhoz továbbá Ken Jeong is, ő volt az a vicces fickó a Másnaposokból, és a doki a Felkoppintvában.

Az előfelvetélek forgatását úgy egy hónap múlva kezdjük meg.

Múlt héten részt vettem egy Ferraris jótékonysági rendezvényen is, melyet egy Haitiben megépülő kórház javára rendeztünk. Azon az estén jelentettem be a legújabb autobotot: a Ferrari 458-at.

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki támogatta a Make –A- Wish (Kívánj egyet) jótékonysági rendezvényt. 20 000 dollár gyűlt össze. Nagyszerű rendezvény volt, ahol nagyon beteg gyerekek kívánságait váltották valóra. Sok gyerek meg fog majd látogatni minket a forgatáson, és erről majd videókat is fogunk készíteni.

Michael Bay

Michael Bay a Transformers 3-ról

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból