2010. április 24., szombat

Cameron és Landau a Battle Angelről

James Cameron A Sci-Fi Wire az Avatar DVD és BluRay megjelenés kapcsán vett részt James Cameronék sajtótájékoztatóján, ahol egyebek mellett szó esett egyik lehetséges új filmjéről, a Battle Angelről is. Cameron a következőket mondta el a projekttel kapcsolatban:

"Nagyon szeretem a karaktert. Talán a lányok miatt, mert én is három lány édesapja vagyok, így különösen érdekes belegondolnom, hogy milyen lehetett ennek a kislánynak, akit mindenki magára hagyott. Igazi hősies szíve lehetett, nagyon szeretem az ilyen karaktereket."

John Landau producer szintén hozzászólt a témához, elsősorban azt emelve ki, hogy egy új nézőpontból mutatná be az emberiséget:

"A Battle Angel fő kérdése szerintem az, hogy mit jelent embernek lenni? A film a jövőben játszódik, ami tele van kiborgokkal, de vajon attól ember-e valaki, hogy van esze, szíve és lelke? A történet egy kislány utazásáról szól, és azokról a dolgokról, amiket útja során megtanul."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból