2010. július 25., vasárnap

The Expendables interjúk


A nyár egyik legvártabb, legtökösebb akciófilmje a The Expendables, és a macsó szereplők San Diegoban tiszteletüket tették, hogy promótálják filmjüket az idei Comic-Conon egy durva és vérgőzös bemutató keretében. A Movieweb.com utolérte a szereplőket, hogy megosszanak némi információt a filmről. Erről a már látatlanban klasszikusnak tűnő akciómontázsról az író/rendező/főszereplő Sylvester Stallone, valamint szárnysegédjei, Randy Couture, Steve Austin és Terry Crews árultak el néhány dolgot.
Az akció-mozit a kinti szerencsések augusztus 13-tól tehetik magukévá, míg mi egyelőre semmit nem tudunk, bár olyan pletykát már hallottam, hogy csak október, de ez egyelőre még nem hivatalos infó. A tovább mögött ott figyelnek az interjúk.
Sylvester Stallone talks The Expendable @ Comic-Con 2010:

Steve Austin talks The Expendable @ Comic-Con 2010:

Randy Couture talks The Expendable @ Comic-Con 2010:

Terry Crews talks The Expendable @ Comic-Con 2010:

Charisma Carpenter talks The Expendable @ Comic-Con 2010:

4 megjegyzés:

Kóczy írta...

Én is úgy hallottam, hogy sem augusztusban, sem szeptemberben nem lesz itthon a "The Expendables"

függő írta...

:( pedig hogy vártam... áhh, és nem hiszem, hogy ne lenne rá piac!

Kóczy írta...

Hallottam olyan pletykákat is, hogy nem készültek el a szinkronnal, azért a csúszás, de nem tudom, ennek van-e bármi alapja.

Névtelen írta...

jön minnyá, nyugi

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból