2013. június 27., csütörtök

Ősszel kezdődik a Resident Evil 6 forgatása

Paul W.S. Anderson rendező a The Starnak nyilatkozta, hogy a Resident Evil 6 forgatására ősztől kerül sor. Anderson minden idejét jelenleg a Pompeii veszi el, amelyen Torontóban dolgozik, azután pedig közvetlenül jöhet A kaptár 6.

Resident Evil 6 Starts Shooting This Fall

A szóban forgó kezdődátumot még nem erősítette meg a Sony Pictures, viszont márciusban olvashattátok, hogy a hatodik rész 2014. szeptember 13-án kerül mozikba. Milla Jovovich ezúttal is visszatér Alice szerepében, viszont a többiek kilét még homály fedi. A legutóbbi filmben, A kaptár - Megtorlásban viszont főszerepet játszott néhány korábbi szereplő, Sienna Guillory, Michelle Rodriguez és Boris Kodjoe is.

Vélhetőleg Paul W.S. Anderson írja majd a forgatókönyvet is, hiszen az összes korábbi film szkriptjének kidolgozásban is részt vett. Ne feledjük azt sem, hogy a decemberi ígéretek értelmében a Resident Evil 6 lesz a Kaptár-franchise utolsó darabja.

2 megjegyzés:

godach írta...

Általában el tudok szakadni az eredeti történetektől. Ott van a mostani Odd Thomas, amit könyvben olvastam, a Total Recall és a Dredd is. A maga módján különbözik mind az elődjétől, de próbálok úgy hozzáállni mintha a kerettörténetet nem ismerném.

Jelen esetben, nagy Resident Evil fan vagyok, a játékokat többször végigrángattam és a Fanokkal ellentétben, nem a film minőségével és azzal van bajom, hogy a 3. rész óta köze nincs a gamehoz. Ez a film, mint egy Horror/Sci-Fi remekül megállja a helyét, viszont nagyon sajnálom, hogy nem az eredeti hangulatot és történetet dolgozták föl, mert úgy biztos vagyok benne, hogy a kétezres évek egyik legütősebb és "leg egyedibb" horrorfilmjét hozhatták volna ki belőle.

függő írta...

Nekem is a harmadik rész a kedvencem, de az első részt is nagyon bírtam. A második viszont kimondottan fekete bárány... A játékokhoz itt sem nagyon tudok hozzászólni, mert nem játszottam velük, sose kötött le az ilyesmi. A többiről meg írtam, de azok sem hibátlanok. :)

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból