2009. március 19., csütörtök

Heti bemutatók- március 19.

Heti mozibemutatók- március 19.

Végre egy olyan hét, amiről már láttam filmeket, sőt valamelyikről már írtam is, íme:

Apaföld
- magyar film, biztos nagyon jó, de én nem nézem meg.

Elrabolva (Taken)- egy igazi tökös akció film, egy kis drámával Liam Neeson főszereplésével, tegnap láttam, írás szerintem ma vagy holnap.

Kétely (Doubt
) - 4 Oscarra jelölt film a szereplők révén, már írtam is róla, itt olvasható.

Spirit - A sikitó város
- Frank "Sin City" Miller első igazán saját rendezése, lehet, hogy megnézem, ha nem most, akkor majd DVD-n.

Tintaszív (Inkheart)
- Brandan Fraser olvas fel meséket, méghozzá úgy, hogy megelevenedik, amit olvas. Mindenképpen megnézem, lesz írás is.

Vak szerelmek (Slepé lásky)
- cseh dráma, két vak párral a középpontban. Elég érdekesnek tűnik, ha összejön, akkor megnézem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból