2009. november 26., csütörtök

Carla Bruni-Sarkozy Woody Allen következő filmjében


A hajdani szupermodell, aki mellesleg a magyar származású francia elnök, Nicolas Sarkozy felesége, aláírta szerződését Woody Allen új filmjéhez.

A The Hollywood Reporter tájékoztatása szerint Carla még nem tudja, milyen szerepet szán neki a mester, és úgy véli, elképzelhető, hogy nagyon rossz színésznő lesz.

Hősnőnk a Canal Plus csatornán beszélt a filmről, ahol egy duettet is énekelt Harry Connick Jr.-ral:

"Woody felkért, hogy szerepeljek a következő filmjében. Még nem tudom, milyen szerepet szán nekem, de nagyon szeretem magam ismeretlen területeken kipróbálni, ha nem tenném, valószínűleg nem is csinálnék semmit. Ugyanakkor egyáltalán nem vagyok színésznő, így lehet, hogy nagyon szörnyű leszek."

Carla egyébként énekesnő és dalszövegíró is, és már jó ideje halogatja nagy koncertturnéját, hogy kellő felelősséggel tudja ellátni a francia First Lady poszttal járó kötelezettségeket.

A forgatás kezdésének dátuma még nem ismert.

Véleményem a dologról: szerintem biztos nem lesz olyan szörnyű színésznő, mint ahogy gondolja, elvégre sokan próbálkoztak már ezzel, nála sokkal bénábbak is, ő meg legalább szép is, így nem lesz őt kínos nézni, Woody mester meg többnyire kihozza a legjobbat színészeiből, úgyhogy én kíváncsian várom a filmet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból