2009. november 2., hétfő

Újabb szuperhős film közeleg Mark Miller jóvoltából

Mark Millert érte a megtiszteltetés, hogy a Wanted és a Kick-Ass képregények megalkotása után, szuperhősös film lesz a rendezői debütálása, legalábbis ezt állítja honlapján: „Hölgyek, urak, lefogadom, hogy erre nem számítottak.

De ez lesz a jövő év egyik legnagyobb meglepetése, amiről kicsit bővebben hallhatnak februárban. Mi az? Kiről fog szólni? Nos, ez még egyelőre titok, de sokat tanultam a Kick-Assből, és szeretem, ha a filmkészítés közben is megvan az a kreatív szabadság, ami a képregény írásánál. Sosem akartam stúdióribanc lenni, aki a nyakukra járkál és nyal nekik, hogy kedveljék őt. Ehhez akkor álltam legközelebb mikor egy esetleges Superman film ajánlatával kerestek fel, de gyakorlatilag egyik ötletem sem valósulhatott meg, hacsak nem engedtem volna túl sok beleszólást neki.

Hasonlóképpen nem vagyok híve annak sem, hogy különféle pénzes nagykutyák támogassák a projektet, ezért azt fogom tenni, amit Matthew Vaughn a Kick-Assszel, és egyszerűen magánszemélyek pénzéből fogok dolgozni. A szükséges összeg már rendelkezésemre áll, így csak azon fog múlni a film sikere, hogy mennyire jó készítem el.

Mint gondolhatják, nem is lehetnék izgatottabb. Ráadásul tervben van még további két film is (a Wanted és a Kick-Ass második részein kívül, természetesen)."

Hát engem eléggé felcsigázott, főleg, hogy a Wanted bejött nálam és egy szuper képregény-filmről beszélhetünk, a Kick-Ass pedig nem picit várós! Már csak jönne el az a február és várjuk meg milyen információk látnak napvilágot, és annak alapján könnyebb lesz eldönteni, hogy van-e miért várakozni. Ha lesznek további híreink mindenképpen jelentkezünk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból