2009. december 13., vasárnap

Mila Kunis és a Fekete hattyú

Mila háza táján mostanság zajlik az élet, januárban egy kemény akciófilmben, a Book of Eliban láthatjuk, Denzel Washington és Gary Oldman oldalán, és közben már új filmje forgatásán, a Darren Aronofsky rendezésében készülő Fekete hattyún is dolgozik. A minap egy interjúban ezekről kérdezték a gyönyörű színésznőt:


„Öt hónapig tartott a táncos felkészülés, ez volt a legfárasztóbb fizikai tevékenység, amit valaha csináltam. Pedig figyelmeztettek, hogy milyen nehéz a balett, és én is láttam több balettelőadást is, de nem tudtam, hogy milyen is ez valójában. Fogalmam sem volt róla, hogy milyen kemény próbatétel a testednek, hogy úgy nézz ki, és úgy mozogj, mint egy balerina. A futást és az ahhoz hasonló gyakorlatokat megjátszhatod, de a balettet nem. Ezt nagyon jól megtanultam. Ez volt a legőrültebb dolog, amit valaha csináltam.”

Mila azt mondta, egész egyszerűen azért vállalta el a szerepet, mert rajong Darren Aronofskyért és filmjeiért, illetve a forgatókönyv is nagyszerűen sikerült:

„Egy San Franciscoi balerinát játszom. Natalie Portmannel egymás riválisai vagyunk. Az ő karaktere kapja meg a főszerepet a Hattyúk tavában, de az enyém is szerepel benne. Úgy véli, az én karakteremben minden megvan, amire ő valaha vágyott. Az ő karaktere nagyon profi, feszült és szigorú, az enyém pedig nagyon laza. Technikailag nem annyira tehetséges, mint Natalie balerinája, de sokkal tüzesebb és természetesebb, és Natalie-éből pont ez hiányzik. Szóval ez a ying és a yang harca. Ha úgy vesszük, a film arról szól, hogy Natalie karaktere min megy keresztül mentálisan a Hattyúk tava eljátszása közben. Úgy érzi, minden széthullik körülötte, és mikor ez bekövetkezik, furcsa dolgok történnek.”

Bár a filmben Natalie szemszögéből láthatjuk majd a dolgokat, Mila úgy véli, anélkül formálja meg az ellenfelét, hogy gonosszá válna:

„Nem vagyok rosszlány, nincs pozitív vagy negatív hős. Nincsenek rossz emberek a filmben. Bár Natalie édesanyja feltehetőleg nem a világ legnagyszerűbb embere. Ha fogalmazhatok így, akkor ő a film negatív hőse. De, ha a kettőnk karakterétől eltekintünk, a film a Hattyúk taváról szól, illetve a közben történő eseményekről.”

Mila úgy véli, a Fekete hattyú forgatása után egy rövid szünetet tart majd a filmezésben:

„Enni.” Válaszolja Mila arra a kérdésre, hogy mit fog csinálni a forgatás után. „Állandóan éhes vagyok. Nem szeretnék se dolgozni, se semmi mást csinálni, csak enni. Azt tervezem, hogy nem fogok csinálni semmit. Februárban végzek a Hattyú forgatásán, és utána egy hónapig csak a kanapémon fogok feküdni.”

Véleményem: Mila az egyik kedvencem, és ebből a rövid interjúból is kiderül, hogy nem csak gyönyörű, de nagyon jó fej is. A film pedig nagyon várós, főleg, hogy Aronofsky mester nem nagyon nyúl mellé.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból