2009. december 7., hétfő

Stan Lee a Thorban

A legendás színész hivatalos Twitter oldalán osztotta meg az információt, hogy egy rövid szerep erejéig láthatjuk majd őt Kenneth Branagh képregény-mozijában, íme néhány tweet tőle:

Nagyon könnyen ment minden Ken Branagh-val, mikor a Thor-beli szerepemről beszéltünk. Mondtam neki, hogy nem ragaszkodok hozzá, hogy feltűnjön a nevem a stáblistán. Szerintem hálás volt érte.”

„Igen, egyszer-kétszer Ken Banagh-t írtam, de figyelmeztettelek titeket, hogy hadilábon állok a nevekkel. De komolyra fordítva a szót, az ő rendezésében a Thor biztos sikerre számíthat.”

„Az előző tweetem természetesen velem született szerénységem ékes bizonyítéka volt, eredetileg azt akartam írni, hogy az én szereplésemmel a Thor biztos sikerre számíthat.

Nem tweetelhetek többet, mert a Thorban majd oda kell figyelnem a tegeződés-magázódás használatára. Bár remélem nem lesz szükség az utóbbira, mert a tegeződést jobban szeretem. Erről ennyit.

A filmmel már többször foglalkozott oldalunk, ott megtalálhatóak a további szereplők névsora is, akik már csatlakoztak, vagy úgy tűnt, hogy csatlakoznak a stábhoz. Jelenleg épp a szereplőválogatások zajlanak.

A Thor 2011. május 20-án kerül majd a mozikba, a két nagy stúdióóriás, a Paramount Pictures és a Marvel Studios forgalmazásában.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból