2010. január 7., csütörtök

Luke Goss halálfutama

A Movieweb tájékoztatása szerint Luke Goss formálhatja a főszereplőt a Roel Reiné rendezésében készülő Halálfutam folytatásfilmben, mely egyenesen DVD-re érkezik, címe pedig Death Race: Frankenstein Lives (Halálfutam: Frankenstein él).

Goss megtarthatja eredeti nevét, vagyis a filmben is Luke-nak fogják hívni, és ő az a fickó, aki Jensen Ames (az első részben Jason Statham által játszott karakter) előtt viselte a Frankenstein álarcot. Luke egy maffiózó egyik embere, akit azután tartóztatnak le, hogy egy bankrablás közben megöl egy rendőrt. Bekerülve a Terminal sziget falai közé hamarosan a versenyzők közt találja magát, és számára is megkezdődik a halálfutam.

A film jövő hónaptól forog Kelet-Európában.

Véleményem: kicsit húztam a számat, ahogy a hírt láttam, de annyi mindenképpen pozitív, hogy csak DVD-re jön, meglátjuk milyen minőségben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból