2010. február 11., csütörtök

Joseph Kosinski a Black Hole remake-ről

Joseph Kosinski rendező várva várt Tron Legacy című mozija ugyan csak december 17-én kerül a mozikba, de a direktor addig sem tétlenkedik, ugyanis az 1979-es The Black Hole (A fekete lyuk) remake-jén dolgozik. Az MTV Movies Blog a minap kereste fel őt, és kérdésükre azt is elmondta, hogy a The Black Hole nem folytatásfilm lesz, hanem teljes reboot:

Nem folytatásfilm lesz, mint a Tron, hanem egy újragondolás. Rengeteg ötletem van a filmmel kapcsolatban, egy kicsit a 2001: Űrodüsszeia című filmhez lesz hasonló.

Joseph arról is beszámolt, hogy mik lesznek azok, amiket mindenképpen megtart az eredeti filmből:
Kisgyerek voltam, mikor először láttam a filmet. Ami legjobban megmaradt belőle az Maximilian, a robot, a fegyverek, és Anthony Perkins meggyilkolása. Ez nagyon nagyot ütött akkor, így egész biztos, hogy átmentem a filmhez. A Cygnus pedig az egyik legszebben kidolgozott űrhajó, amit valaha vászonra vittek.

Kosinski azt is elmondta, hogy jelenleg a forgatókönyvírás kezdeti stádiumában járnak Travis Beachammel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból