2010. április 5., hétfő

Chris Evans Amerika Kapitányról

Chris Evans Amerika Kapitányról

Mint már beszámoltunk róla, Chris Evans alakítja Amerika Kapitányt, és most ő maga is beszélt a dologról egy kicsit a San Franciscóban zajló WonderConon:

Nem vagyok egy nagy képregény olvasó. Tudják, hogy értem. Nem igazán vagyok oda értük, régebben sem nagyon olvastam őket. Nem úgy nőttem fel, hogy ezeket olvastam, de filmes alapanyagnak kiválók, mégpedig azért, mert olyan, mintha lenne egy tervrajzod.

Szerintem a Marvel mostanában nagyon jó dolgokat csinál, és Amerika Kapitány egy nagyon jó karakter. Szerintem nagyszerű Steve Rogers története. Remek fickó. Ha csak egy sima forgatókönyv lenne róla, semmi képregény, akkor is nagyon klassznak tartanám. Szóval, nem is a képregényről van itt szó, hanem… [Zoe Saldana közbevág]: hanem a harisnyanadrágról.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból