2010. december 18., szombat

Chris Hemsworth a The Avengersről

Chris Hemsworth a The Avengersről

Míg más színészek azt állítják, hogy már olvasták az The Avengers történetét, azonban a Thorként feltűnő Chris Hemsworth úgy nyilatkozott, hogy bizony ő még nem kapta kézhez az első tervezetet sem. A színész mostanság beszélt az E! Online-el, és az alábbiakat mondta a gyorsan közelgő Marveles szuperhősös moziról:

Párszor találkoztam Joss Whedon rendezővel, és megvitattunk egyes részeket. Én még nem láttam a nyomtatott változatot, de már alig várom, hogy kézhez kapjam. Nagyon izgalmas lesz Joss-szal és a stábbal dolgozni. Minden lépése nagyon érdekesnek tűnik, és alig várom a továbbiakat.

A színész azt is megosztotta, hogy igyekszik megtartani formáját, melyre a Thor forgatásához volt szüksége, ami jövő májusban kerül a nagyvásznakra:

Próbálom megtartani azt az izomtömeget, amit nemrég szedtem fel. A mostani súlyom és termetem sok kalória bevitellel jár. Szóval már kicsit visszább vettem az adagomból, mert egy fél hadseregnek való csirkét meg bírtam enni. Nagyon sok fehérjét kellett bevinni a szervezetembe, számos csirkemellet, halat és tojást elpusztítottam naponta. Biztosan vannak, akik rosszabb dolgokról panaszkodnak, de ez szintén erőfeszítésekkel jár.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból