2009. december 16., szerda

Rob Marshall a Karib 4-ről

A Comingsoon.net weboldal tartozik azon szerencsések közé, akik interjút készíthettek a Chicago rendezésével világhírűvé vált direktorral, Rob Marshallal, aki új musicalje, a Nine mellett a készülő negyedik Karib-tenger kalózai filmről is beszélt:

Nagyon meglepődtem, amikor felhívtak. Johnny Depp és Jerry Bruckheimer kerestek fel. Jerry hívott, de Johnny volt az, aki szeretett volna velem dolgozni. Csodálatos érzés, mikor ilyen történik, így hamarosan összehoztunk egy találkozót, amin elképesztően kedves volt velem. Ő a legkedvesebb ember a világon. Volt szerencsém néhány remek emberrel dolgoznom, és egyértelműen közéjük tartozik ő is. Szóval, azt mondtam, mi lenne, ha a Karib negyedik része lenne a közös filmünk, és beleegyeztek. Még mindig gondolkozunk rajta, hogy megcsináljuk-e. Ha jól tudom, Johnny Angelina Jolie-val forgat éppen (a The Tourist című filmet), így leghamarabb jövő nyáron kezdenénk hozzá, de majd meglátjuk, mi lesz. Nagyon izgatott vagyok. Ha összejön, akkor összejön. Izgatott vagyok, mert nagyon szeretem Johnnyt, és ez a fajta filmstílus is nagyon bejön.

Arra a kérdésre, hogy vizuális téren milyen megoldásokat képzelt el a filmhez, így válaszolt:

Először is egy forgatókönyvre van szükségem [nevet], minden a forgatókönyvből és a történetből ered. Alárendeled magad a történetnek, elgondolkodsz rajta, hogy miről is szól, és utána kezdesz el dolgozni rajta. Ennyi az egész, ilyen egyszerű.

Zárásként a Comingsoon.net feltette az utolsó, ám szerintük legfontosabb kérdését is a rendezőnek, hogy kell-e majd a vízben tartózkodnia a kalózos film forgatásán, és, hogy nem aggódik-e emiatt:

Szeretem a tengert és elég sokat is tudok róla, de nem kell majd csónakban ülnöm. Ülhetek kint a parton a monitorommal, miközben ők bent ülnek a csónakban. De biztos vagyok benne, hogy párszor azért beleülök majd én is, és a vízbe is be fogok ugrani, mert nagyon szeretem a vizet. Már izgatottan várom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Filmnews.hu - Hírek egyenesen Hollywoodból